Torsdag del 2

jamen sheena!
Igår firades kim på ego, kom lite senare för jag hade haft migrän innan boo :(
Hur som, var många gamla fina ansikten så värmde lite i hjärtat att se alla igen :) drog hem vid 2-3 någon gång med jeppe, petter, jonas och teddy.
Idag har jag inte gjort så mycket, var på en långpromenad och har spelat lite med mitt fina zoo! Fick en pingvin av min lillasyster så nu är jag lycklig :D hihi!!!

Ikväll händer nog ingenting men är jätte sugen på att spela tvspel..   yeyeee!
Sitter och kolla på unga mödrar, måste bara säga hur synd de är om vissa, kan bli riktigt bra att föda barn tidigt menar inget illa mot någon så, men i det här programmet har de ju samlat alla white trash tjejer :S riktigt deppigt att se på..

Pinsamt förresten att obama tackade nej till att äta middag med norska kunga familjen.. Någon borde dra ned han på jorden igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0