Shes a freak

HEJ bloggen! Nu har jag kommit hem och sitter och äter lussbullar och snor av lillasysters godis:) Ikväll har jag vart hos snusk karla och ätit tacos och sen smytittade vi lite på idol och erik vann grattis grattis men ja alla vet ju att jag hoppades på calle.. :( men men. Sen kom vickan och så chillade vi lite innan vi drog till ego där alla var och där stannade vi till stängning och efteråt fick jag och karla vara as tuffa och dja istället för tuffingarna fellix och viktorrr:) de va nice!
och ikväll sårade jag mig själv igen är så bra på de! Hmmm hur många gånger har jag gjort de på senaste? Typ varje helg i 2 månader eller något sånt heheheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee livet e kul va!!! sorry alla jag sårat inte med meningen ska ni veta, är ingen hemsk person egentligen..

Kommentarer
Postat av: jesper

Du kan inte vara någon hemsk person nadia det vet du:D

2009-12-12 @ 19:53:08
URL: http://jringwall.blogg.se/
Postat av: Carina

Du är så långt ifrån en hemsk person...du är underbar gumman. Älskar dig som om du vore min dotter...finns alltid för dig.

// Kram extramorsan

2009-12-17 @ 13:44:05
Postat av: Nadia

Carina:

nej kanske inte.. men ibland känns det som det :/

älskar dig

2009-12-17 @ 14:14:55
URL: http://shesaystoherself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0