Måndag

Tjululu!
Igår var det mys med karla, vi tjockade i oss chips och massa skitsnack och sen var de bara ner och köpa lite godis hahaha men var en jätte mysig kväll, tim kom förbi också :D
Hur som, har vart uppe sen halv 6 imorse. Inte det roligaste när man inser att man inte har ett jobb för dagen. Kan ni bara ringa?? Vill jobba jobba jobba, det kliar i kroppen. Måste komma bort härifrån!
Så har vart på en 2 timmars promenad utan mobil (så jäkla skönt) och inte gjort något vettigt. Sitter med mina nudlar här och ska snart ta mig en dusch, senare ska jag och karla träffa ricky som ska lära oss spela poker haha! Men ikväll blir det hem tidigt för jag känner mig lite krasslig, sen imorgon måste jag lämna ut en miljon till cvn. Måste få ett heltidsjobb. Måste måste måste. Ni förstår nog inte riktigt HUR mycket jag måste det. Skulle kunna gråta över mitt behov av det, but then again, jag är ju jag. Cry baby. Haha
Och nu fick jag ett sånt där ryck att vilja pyssla om mitt itunes och göra mysiga spellistor. Så verkligheten får vänta ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0