I just want it to be like it was before..

Man kan ju undra varför jag sitter här nu klockan 5 på morgonen utan att ha sovit en blund och den tragiska sanningen är att jag hittade ett spel på facebook och tiden flög iväg. Och klockan 7 ska mina örnar föda och då måste fågelungen matas på en gång annars dör den så är väl ingen ide att lägga sig va? HAHA så jävla tragisk människa..
Hur som, känns skönt att vara uppe på natten för även om man är dödstrött och flummig så tänker man jäkligt klart och gränslöst typ. Pröva det sötnosar.

Idag har jag även druckit runt 12 koppar te, men endå hostar jag som en idiot. Så kul allt kan vara ibland!
Imorgon blir det utgång också för en av mina äldsta vänner kim fyller år:) så de ska bli tippentoppen!!

Har även funderat riktigt mycket på att slipa till mina tänder för jag har sånna där charmiga vampyr tänder (not)... vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Hedda

Hedin va? krama om honom riktigt mkt från mig! :D

2009-12-09 @ 14:53:44
URL: http://heddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0