I don't want to be another cocaine story

Idag har jag inte gjort något vettigt alls förutom att äta. Har ätit som en tok idag faktiskt, måste börja få ordning på mina matvanor. Vissa dagar äter jag bara en macka och andra så trycker jag i mig allt jag ser.. Slut med dåliga vanor! Hur som, har glott igenom idol säsong 2006 idag. Inget mer än så hahaha.
Och nu sitter jag här och har precis matat min hund och mina fiskar på fish och pet ville. Trött tjej... hehe
Imorgon så ska jag iväg och stor handla med familjen, sen ska jag sola med karla och fixa lite inför nyår... Sen måste jag se om camilla har tid att klippa mig imorgon :))
Nååå, vad har jag mer att tillägga? Har vart mycket känslosam idag, det ogillar vi.
Starkt.
Och så fick jag calle kristianssons skiva idag !!!!!!!!! IIIH säger jag bara. Han och jag är som handen i handsken. Perfekta med andra ord. Erik med på ett hörn..
Har även lyssnat sönder the gossips alla skivor idag. Bra glad musik är det bästa botemedlet mot ett svart humör! Tro mig mina kära.

Och nu ska jag krypa ner i sängen och fortsätta på min dröm från igår natt..

I love you girl
I'm doing this for us
I don't know any better
What am I supposed to do
Nothing I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0