Halfway gone

Heeeey :)
Igår vart de som sagt utgång, var en riktigt seg kväll..
Först åkte jag hem till karla och sen drog vi till odenplan till filip och hans killkompisar och så chillkrökade vi lite haha eller ja chill kan man ju diskutera.. Sen drog jag och karla till ego och där var de sjuuuukt med folk, träffade även på mina misstag från fredagen hehehe kul!!! trodde jag skulle bli ihjäl slagen men icke :) Idag har jag inte gjort ett smack, har i stort sett bara ätit hahaha men whattahekk. Ska snart iväg till karla och så ska vi sola och sen se på film och äta gott :) PUUUUSSS
bjuder på en skitbra låt också


Kommentarer
Postat av: Jesper den bästa;D

Ja men det är ju det som är så bra, att du kan göra din familj till precis det du vill ha det, och inte göra samma misstag som din mamma gör, Och jag menar det värkligen du kommer bli världens bästa mamma , haha en riktigt bak och pyssel mamma:D

Hmm nadia nadia nadia du kan inte bli brunare än mig det går bara inte så njut så länge du kan!

2009-12-06 @ 20:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0