God jul!!


Hej alla söta och glada! Igår var det mini julafton hos farmor och farfar med kusiner :) stora dom blir så fort! Var i alla fall jätte trevligt med massa julmat, julgranspyntning och mys. Tyvärr så var inte skånesläktingarna här, men dom kommer upp till slutet av januari då min farbror har en utställning på liljevalchs konsthall!! Så stolt över honom.
Uppe med tuppen idag men somnade riktigt sent så är jag trött så får jag skylla mig sjääälv:) ska snart iväg och handla julmat hehe sistaminuten familjen! Sen blir det städning och sen kommer karla hit :) rikard kanske också kommer sen!! :)
Så blir en mysig jul och jag hoppas ni alla får en jätte trevlig jul!


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-12-24 @ 11:55:44
Postat av: hanna

god jul fina nadia, tack för alla ord och jag hoppas du får vila idag från allt hjärlekskross och hjärtesmärtor. du förtjänar det, kramar

2009-12-24 @ 11:56:40
URL: http://gockas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0