Glad söndag!


Kommentarer
Postat av: hanna

jag tror du behöver göra dig fri helt. bara klippa av, radera, allt du har och mer än så. sen kommer det snart komma en dag, inte den dagen du bara tänker på honom en eller två gånger per dag, utan den dagen då du kommer på att igår tänkte du inte på honom alls.

jag lovar dig, den är närmare än du tror och du är långt mer stark än du tror också. jag tror på dig, du klarar det här



stor stor kram

2009-12-07 @ 06:58:12
URL: http://gockas.blogg.se/
Postat av: Jesper

Ja men varför skulle det spela någon roll om du får den sjukdommen , menar du skulle ej bli en sämra mamma för det ju?

haahah ja vi får se jag vet att jag vinner!!

hmm japps och min häst var super fin:D

2009-12-07 @ 10:23:30
Postat av: albin

Stora bröst din vän har. I like!

2009-12-10 @ 17:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0