Give a little love

Hej mina söta!
Idag är en underbar dag!!!
Vaknade halv 8 av att jag inte sovit en blund tack vare hosta och tankar, men var bara ta tag i sig själv. Gick ut med beyla och det var frost överallt :D så vi lekte lite med ispölar och sen kom solen fram också :) var riktigt skönt ute så det gjorde hela dagen underbar. Idag har bestått av comhem killar och tvättstugan och solarium, skönt.. Ska nog ut på en promenad till sen för jag är på så himla bra humör idag!!! :) ingen aning om varför men måste vara solen som smittat mig lite hihi :)
Ikväll lutar det mot utgång men tror inte jag orkar faktiskt så ska nog sitta hemma och skriva lite och se greys :)

Här har ni några fina låtar för dagen!



Kommentarer
Postat av: E.

Du är så fin, tack, det kändes hel vägen in till hjärtat!

2009-12-02 @ 14:06:46
URL: http://petite.nu
Postat av: Jackie Perez

Nadia: Köpte de på Gina, det är inte de där med lite glitter som folk stör på sig utan bara lack. Vet inte om de finns kvar, men de får nog in de rätt så ofta. Slappa? Vet inte riktigt, hehe, men de funkar! Åh vad kul! :)

2009-12-02 @ 14:25:54
URL: http://finest.se/perez

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0