Everytime we touch

Hallå! Dålig uppdatering men i går var jag med jesper och de var trevligt. Sen när jag skulle hem så träffade jag på hans mamma anita i hissen och blev så lycklig över att se henne så jag började såklart böla och hon bjöd upp mig på fika så satt vi och pratade i några timmar :) sen kom stefan hem också så fick gråta lite till haha :) älskar den familjen så himla mycket, önskar verkligen jag får en sån familj någon gång i livet.
Sen vid 3 kom jag hem och fixade lite grejer.

Idag har jag vart ute på en fin promenad med beyla :) och snart ska jag duscha och sen dra iväg och möta karla och så ska vi vara barnvakt, sen ska vi äta middag och så blir det utgång! Frågan är bara vad man ska ha på sig och hur man ska ha håret men meeen :)

Kommentarer
Postat av: jesper

Och dom gillar dig som fan också nadia,

och du vet ju att du formar dit liv nu och din familj du startar sen kommer bli super bra:D

du kommer bli världens bästa mamma ska du veta!

2009-12-05 @ 13:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0