Every second

Igår var jag i kista med min mamma, lillasyster och min lillasysters vän och jul handlade. Var väldigt trevligt men hela dagen gick åt till det och kista är väl inte de roligaste av ställen att stressa runt i haha..
Sen så blev det film med jesper:) vi såg transformers 2 med snygga megan fooooooox!!
Och idag har jag köpt ännu mer julklappar med mamma och lillasyster men även med min älskade farmor!! Hon är bäst i världen.

Sen har det inte hänt så mycket mer..
Fick ett jobbigt besked idag så jag är jätte ledsen :( önskar att allt var en hemsk dröm bara. Och att någon kunde hålla om mig.
Men men! Så blir att glo scrubs hela kvällen och tjocka i mig choklad :)) puss

Kommentarer
Postat av: Teten

Jag vet precis hur jobbigt det är att få ett sådant besked, fick samma besked angående min faster för typ tre år sedan. Allt löste sig dock till slut och hon mår bra nu, jag hoppas att allt blir lika bra i detta fall, det gör jag verkligen!

2009-12-20 @ 00:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0