Det här är sverige, snälla gråt när ingen ser

Hallelåja!
Igår vart det utgång och har inget mer att säga om det än att jag är sååå bra på att ställa till de för mig själv och göra mig själv besviken!!! grattis nadia ännu en gång :) men men så nu ikväll sitter jag gärna hemma och bara myser, målar, gör lite armband och äter chips och dipp.. fast så lär de inte heller bli eftersom jag lovade bort mig till magenta ikväll. Men håller tummarna att jag bryter ett ben eller något hehe..
Förresten är det inte JÄTTE fult när folk skriver hehe? Som en gammal snuskgubbe som kollar på små barn som sitter och hehe:are för sig själv?? haha måste sluta upp med de där.

Och calle och erik gick vidare till final i idol :D så spelar ingen roll vem som vinner längre hahaha för båda är bra men hoppas hoppas på calle faktiskt, han är så jävla cool och vilken röst!! Men som sagt vinner erik så är det ingen pärs heller :)

Jag och karla sitter och pratar här om min rubrik, att sverige är så jävla tragiskt känslokallt.
Man vågar verkligen inte gråta bland folk, och varför inte? Varför ska man dum förklaras för att man är ledsen? Det är mänskligt att gråta och vara ledsen men det glöms bort. Jag är själv den där tjejen som springer in på toa på krogen och gråter ut och sen går ut som ingenting hänt och fortsätter festa. Däremot är karla den som gråter när hon gråter vart hon än är och visar alltid sina känslor. Det är väldigt starkt och avundsvärt tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0