dagarna går...

hejbloggen! 
hmm vad har jag gjort sen ja sist skrev...
på fredagen drog vi ut, vart ego och sen white.. var trevligt.
lördagen så var jag i centrum med mamma, pierre och moa och kollade runt, sen mötte jagkarla i kista och så åt vi och shoppade lite. Sen drog vi hem till karla och chillade lite och sen ut till ego, sen cattelin sen ego igen sen grodan sen white och sen efterfest på ego haha sen hem till fabbe.
söndagen så var vi hemma hos familjen kalf-hansen enda till 9 på kvällen haha blev lite bak och mat och idol osv.
Sen drog jag hem till karlis och såg på film.
Idag har jag vart med tjejerna på bio och sen i stan med karla. snart ska vi äta och sen vet jaginte vad vi ska göra kanske träffa rikarddd... :)
här är lite bilder fårn karlas kamera :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0