weekend

Hallå... inte haft någon ork att skriva.
Men har vart med karla nästan hela veckan, har haft film mys och gått massa promenader och har myst nere på hennes gård med varm chocklad, ljus, och kortspel/fia med knuff (jag vann haha)
Men i fredags var jag och karla i alla fall ute, skulle träffa alisia och dom men blev inte så... Vi gick i alla fall till ego, sen royal där kim och sonny spelade, och sen tillbaka till ego innan jag fick nog och gick hem!
Igår var jag bara hemma.. kändes helt okej, hade förväntat att det skulle vara värre mend några få personer fick mig på bättre humör!
Idag ska jag ut och jogga, sen fortsätta packningen sen får jag se om någon vill ta en promenad senare eller något.. puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

KKV (y)

2009-08-17 @ 01:45:21
Postat av: nadia

anonym: :)

2009-08-17 @ 09:18:45
URL: http://shesaystoherself.blogg.se/
Postat av: Anonym

såååååå snyyyyyygg

2009-08-17 @ 14:59:15
Postat av: nadia

haha och veeeeeeem kan anonym vara? ;) haha <3

2009-08-17 @ 15:08:42
URL: http://shesaystoherself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0