Hur bra man än tror om människor, så är dom alla idioter i slutändan.

Sjuk kväll igår.
Först gick jag, vickan och karla på royal gardens kräftskiva. Sen kom 2 killar och behövde sittplatser och visade sig att dom var riktigt trevliga :) dom var aikare haha, och ena killen lärde mig hur man åt kräftor, och om jag får säga mitt så fick jag är kräfta med rom i!!!!! :D Var tydligen det bästa man skulle få så skulle få ett pris men blev inget.. :(
Hur som, det var super trevligt och det bjöds på shots och dricka vilket visade sig smälla till senare.
Sen drog vi till sturecompagniet där vickans kompis var, var sjukt drag där och blev ännu mer dricka.. Träffade massa nytt folk haha.
Sen blev det för mycket för lilla mig eftersom jag vanligtvis inte dricker, så drog där ifrån och mötte petter och dom :)
Kom hem och fick hela min lyckliga kväll förstörd jätte kul verkligen, men men är väl mitt fel det också!
Just get back up when it knocks you down.

Idag vaknade jag 8 och körde min maniska joggingtur men kan ju säga att det gick sådär... hahaha
Spöregnade vilket inte heller var så kul, särskillt inte när man är bakis! Så nu ligger jag i min kära säng och laddar inför kvällen. You wont get to me this time.

Pus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0