tråååkigt..

Är du kär just nu? ja
Har du kysst någon idag? nej
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? aaa eller kanske gått mer än 30 dagar... vad vet jag
När förlorade du oskulden? 16
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? nej 
Är du romantisk? ja det kan man nog säga.. haha
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? nej aldrig
Är du svårflörtad? ganska men vissa gånger är det lättare, allt handlar väl om vad jag är på för humör också ha!
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? jaa... lite för många gånger antagligen
Har du lekt med någons känslor? aldrig medvetet men har hänt.
Har du haft sex med över 20 personer? nej
Har du haft sex med över 5 personer? nej
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? förhållande, utan tvekan.. :(
Har du varit tillsammans med två samtidigt? nej!
Är du en bra pojk/flickvän? nej det tror jag inte man kan påstå
Hur många har du haft sex med i år? 1
Vem sov du senast bredvid? karla
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? jesper men var ju ett tag sen..
Har du haft ett KK-förhållande med någon? ja och nej, var aldrig officiellt ett KK förhållande men när jag och jesper börjde ses så kan man nog säga att vi var som kk's
När fick du din första kyss? kommer inte ihåg
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? 30 någonting. Sen när dom var i min ålder också
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? haha nej
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? aldrig
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? inte för uppklätt, typ jeans en lite vringad tshirt och en kofta
Föredrar du svenska eller utländska killar? spelar ingen roll, så länge det inte är av den skrikiga typen


Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? nej
Har du sett din bästa vän gråta? tyvärr
Vilka vitaminer tog du när du var liten? haha ingen aning
Vad åt du senast? vet inte
Har du fått någon komplimang idag? neeej
Har du varit med i en rättegång? ja
Är du polare med grannarna? nej.. eller i solna är jag det men inte här i hallonbergen
Vilka språk pratar din mamma? vet inte typ svenska och engelska
Vilka länder har du bott i? sverige
Har du något husdjur? jaa min bebis beyla
Har du täckt någons hus med toalettpapper? haha nej?
Har du varit på stranden i år? jaaa klart men inte lika mycket som jag velat dock
Minns du dina/din musiklärares namn? ja gammla musikerik :)
Hur bra är din syn? ja tycker jag väl men är närsynt på ena ögat
Har du varit på ett party? haha aa
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? aldrig
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror? han är upptagen
Har du varit utomlands? ja :)
Vilket är det bästa bröllopet du varit på? aldrig  vart på ett bröllop
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? eeh jaa
Var är dina syskon just nu? hemma
Vad var den senaste drömmen som du minns? att jag fick ett samtal av en viktig person och vi sågs och jaa... allt vart bra. men var bara en dröm..
Vem ringde dig senast? petter
Vilken tid gick du upp imorse? 08.15
Vad ska du göra i helgen? orkar inte tänka så långt
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? "nej men du har all rätt att vara svag just nu"
När var du riktigt sjuk senast? i förr går
När såg du en kändis senast? haha färjan håkan och björn schifs..
Vad finns i din bakficka? har inga
Har du färglinser? nej
Vad gjorde du klockan 2 inatt? fixade mig för att sova
Vad är det första du gör på morgonen? joggar
Vad ska du göra efter det här? packa sen vårdcentralen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0