torn..

Hur kan man vara så rakt igenom ond? Hur kan man ens göra en sån här sak mot en annan människa.
Att planera förnedring två veckor efteråt är verkligen det värsta jag har vart med om. Trodde aldrig det här om dig, även om jag fasade för det så trodde jag ju faktiskt inte det. Trodde du hade mer respekt för mig.
Men tydligen har du ingenting i dig, hela min kropp skakar när jag tänker på vad du vill göra. Vad du vill göra fast du vet vad det gör emot mig. Nu hoppas jag att jag slipper dig i mitt liv för jag mår fan inte bra av att ha någon som gör sånna här saker mot mig. Skulle vilja säga att du kommer ångra dig och må dåligt när du tänker över vad du gör, men du kan inte tänka på någon annan än dig själv längre så du skulle aldrig må dåligt av det här.
Hemska jävla människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0