Pusher

Hej pluttisar!
Idag har vart ganska slappt från och till. Blev inget ligga i sängen hela dagen. Vaknade, joggade, låg och deppade i sängen i några timmar, joggade igen, åt lite sen mötte jag karla i solna och satt på korv ingvars ett tag, sen ringde sonny och undrade om vi ville göra något :) så vi bestämde söndagsmys!
Åkte hem till karla en snabbis och fixade oss innan vi mötte rickard och sonny i fridhemsplan. Dom hade köpt cola och godis haha:) så gick vi hem till rickard i alla fall... och så tände dom ljus och fixade te hahaha ganska absurt men mysigt var det :) vi såg 4 filmer hahaha kommer inte ihåg vilka vi såg men ice age 1 och 2  var det i alla fall.
Nu är jag i alla fall hemma och ska soooova! Ikväll får min kära bebis sova med mig eftersom att det är väldigt ensamt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0