Only good for one thing

Okej nu alla nu är det ju så att jag är ute på marknaden igen. Då kan jag alltså ge mina krav iförväg här så jag slipper alla äckliga killar som raggar på mig för ja ni verkar ju dras till mig överallt!!

De 10 budorden för att vara tillgänglig i mina ögon.

1. Du ska vara brunett
2. Tatueringar är viktigt men inga fula tribals ploj eller töntig old english text med sitt namn blö
3. Jag får pms ibland men då gäller det att älska mig endå, samma sak när jag är sjuk då behöver jag extra uppmärksamhet..
4. Gillar du inte att ligga och mysa kan du ge upp på en gång eftersom det är vad jag är bra på
5. INTE RÖKA ELLER SNUSA ELLER KNARKA!!! och drick inte för mycket ( ja röka på hör till det också )
6. Va lite svartsjuk
7. Tryck upp mig mot väggen är bra ibland
8. Romantik kan man väl få ibland?
9. Viktigt med bra kropp och bra paket (hehe)
10. Ta mig inte för givet


Så där har ni och ja vi kan ju konstatera att allt detta är en kille som jag nyss förlorat!!! FAN VAD BRA! Nu ska jag dricka mitt vatten och äta morötter och trösta mig med min pillow boyfriend. Peace!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag passar in förutom tatueringsdelen men det kan vi fixa.. när ska vi gifta oss?

2009-08-27 @ 20:37:49
URL: http://azam.blogg.se/
Postat av: nadia

aa fast nej då skulle jag inte tända på dig. dessutom har du ju inget hår!!! hallåå viktigt med långt fint brunt hår. kom tillbaka om några år!

2009-08-27 @ 22:30:36
URL: http://shesaystoherself.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha va lite mer kräsen då :D

2009-08-28 @ 20:51:30
Postat av: nadia

haha whatever kräsen måste man vara :D

2009-08-31 @ 16:23:32
URL: http://shesaystoherself.blogg.se/
Postat av: jesper

Låter som riktigt perfekta krav tycker jag, helt rätt nadia

2009-09-02 @ 11:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0