It reminds me, that it's not so bad

AllååÅ!
Igår var ganska galet, mötte alisia på tunnelbanan så åkte vi hem till jossan:) Var lite folk där som jag tror stannade hela kvällen, men rullade in folk från alla håll tillslut haha:) var till och med en kille från st:martins där.
Petter och dom kom aldrig vilket var väldigt tråkigt...

Jonas ringde sen och då var det dags att gå hem haha, alisia och sanna var glada i hatten så följde dom en bit och fick byta tåg sen istället, dom hade gulliga killar som kom och mötte dom men ensamna jag hamnade i bråk wow jippi! Var helt sjukt men gick i alla fall helt okej.

Idag tänkte jag inte röra mig ur sängen för att jag har jätte ont i ryggen, körde med linnement och värmekudde igår men det vill inte hjälpa så idag är det nya tag. Har dessutom redan joggat idag, då förtjänar jag att bara ligga och softa.
Och måste bara meddela alla att jag mår så jävla bra!!!! Äntligen har mr wrong gjort det så lätt att jag kan hata istället för att älska och äntligen har jag insett att jag hellre är singel än att vara med någon som behandlar mig som skit! YES!

Så ha en bra dra mina kära, peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0