In a perfect world..

Hej bloggen.. Igår var trevligt :) först mötte jag sanna och alisia vid medis och så åkte vi och hämtade mirabelle :) sen åkte vi hem till henne och badade henne och lagade mat och sånt..:) vid 8 kom hennes pappa hem så vi åkte till slussen och mötte robin, haha och på tunnelbanan hände en ganska sjuk grej som förändrade hela kvällen hahaha men ska inte säga vad för en viss persons skull ;D
Åkte i alla fall hem till sanna och där tog vi hand om en sak ett tag innan vi satte på twilight, robin verkade tycka den var bra:) haha sen låg vi alla och pratade till 2 typ..
Blev väckt av robin imorse för han ville ha sällskap hem, så var bara upp och hoppa. Har sovit jätte dåligt och idag är en riktigt dålig dag, har gått en vecka nu... eller jag vet inte ens. Känns som en evighet.
Så nu ska jag lägga mig under täcket och drömma vidare. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0