Impossible

Är mycket som jag inte förstår nu, mycket av mig som någon krossade.
Jag vet inte längre vem jag är för den jag en gång var hade aldrig tillåtit det här.
Det kommer ta tid att fixa det här, att laga mig själv. Att bli mig.
Veckor, månader, år.
Därför blir det inte lika personlig uppdatering mer. Måste pussla ihop alla bitar först.

Men en sak är jag säker på, och det är att jag aldrig ska låta mig behandlas så här igen.
Jag vet innerst inne att jag inte förtjänar det här, måste bara hitta det.
Och den här smärtan vill jag aldrig mer genomgå. Aldrig.
Det är faktiskt inte värt det, och jag vill aldrig låta någon komma nära mig igen.
Få mitt hjärta och min kropp.
Nu vet jag hur lite det uppskattas. Aldrig ska någon få mitt hjärta helt igen.
Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: karla

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2009-08-26 @ 13:42:43
URL: http://kaarlah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0