I was frozen by the pain, I tried to reach out to you but i felt so ashamed

Tjulu har joggat sammanlagt 2 timmar idag fan vad jag är braaa!..
Nu sitter jag här i alla fall och ska snart fixa naglarna. Är london ink idag... ovant att se det själv.
Aja ikväll ska jag troligen till karla och mysa, men får se om min kropp tillåter det, var väl inte det smartaste att springa ut och jogga när man är sjuk. Ska i alla fall fortsätta packa nu och sen ska jag lägga mig och läsa lite i ett bad tror jag, nu när vi flyttar så kommer vi inte ha ett badkar och vem älskar att ta ett bad? JO nadia! Så får passa på nu sista veckorna hihi:) Jaja nu ska jag fortsätta med mina sysslor. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0