Watching every moment

Tjaao, har vart helt uppe i varv så har inte hunnit skriva något ...
Under påsken har jag mestadels umgåtts med jesper, äntligen fick vi lite tid för oss efter allt.
Vi har vart ute från ca 11 till 7 varje dag (då det vart bra väder) och haft otroligt kul. Vi har grillat haft tv spels kväll påskmiddagar och ja allt.. Känns så bra igen. Har ju vart lite körigt fram och tillbaka då vi velat olika saker på sista tiden, fast egentligen har vi inte velat det utan vi behövde bara påminnas om vad vi ville och vad som var bra.
Så lovet var behövligt kan man säga! Men nu är allt bra :)
Igår var jag hos farmor med min familj och åt påsk brunch. Älskar mig farmor över allt annat så det var pricken över i:et till att allt ska va helt perfekt :) sen åkte jag och jesper till kista och jag hjälpte honom med att hitta maskeradkläder till hans skiva som han är på nu.
Jag får ju inte gå eftersom att jag inte är 18... Så väntar på honom här men kommer nog dra mig mot bingen snart :)
Konstiga är att jag inte bryr mig om min ålder, jag är inte som dom andra i min krets som räknar ner dagarna tillsdem blir 18. Har aldrig riktigt brytt mig förrän jag träffade jesper då jag insåg att jag missar allt nytt han testar för att jag är "för liten"... Så känns lite surt att jag missar hans enda och sista studentskiva. Är ju meningen att jag ska vara där. Hans flickvän. Jaja, slut med bitterheterna nu! Idag har jag i alla fall tränat i en och en halv timme så är helt död nu, tänkte gå förbi circle och boka tatuerings tid och gå förbi en hudterapeft men det enda jag fått gjort förutom träningen är att färga mammas hår. Så får antagligen fixa det imorgon innan jag träffar karla.
Kom i alla fall hit till jesper vid 5 och hjälpte honom med hans utstyrsel, sen kom robin förbi och sen även petter och så hjälpte jag han lite också haha söt.
Hur som helst, har kollat the mentalist och sen desperate housewives så nu är jag nöjd och belåten! Alex fyller även år imorgon shit vad tiden går fort, så snart är ju jag 18 endå :) haha
Men nu sticker det i ögonen, så blir ett avslut. Puss hej

Kommentarer
Postat av: FridaS

nääe inget lyft, jag la bara in implantat, gelehallon under muskeln=)=)

2009-04-16 @ 11:04:02
URL: http://fsunnerskog.blogg.se/
Postat av: Anna

svar: dom är från Depend. kostar 110 kronor på Kicks. man kan ha dom upp till tio dagar i sträck, sedan måste man låta naglarna vila. annars trasar dom sönder.

<3

2009-04-16 @ 16:19:44
URL: http://randomblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0