Taking back my love

Tjululu, seeeeg daag. Tränat och fixat här hemma, känner mig lite sjuk men försöker ignorera det och hålla mig på topp!
Helg imorgon och det är ju skönt, ska kanske träffa jesper men får se. Han lär ju vara helt slut efter den här veckan så lär inte va en rolig kväll och tycker att allt vi gör är att mysa nuför tiden så imorgon ska jag ha kuuuul i alla fall! Om jag inte träffar jeppe kanske jag träffar Becca imorgon istället för på lördag som det var tänkt. Och på lördag ska jag också träffar Karlis :) Ska även försöka träffa Alex imorgon så han slutar tjata. Hoppas ett under ska hända så jag får sola också gaaah.

Har lagt upp ett tränings schema såhär:
2 timmars powerwalk runt lötsjön/råstasjön 
100(50 på förmiddagen och 50 på eftermiddagen, minst) rumplyft som jag så fint kallar det haha
100(50 på förmiddagen och 50 på eftermiddagen, minst) utskjut? Vet inte vad det heter haha men när man står på alla 4 och skjuter ut ett ben och den motsatta handen och sen tvärt om.
50 situps

Det där gör jag då varje dag :) och äter inget socker eller något under vardagar... Hemskt haha men måste tänka lite framåt ju :) Känner hur som helst det i min otränade kropp nu, men har börjat se förändringar så känns roligare att göra allt nu :) Jaja! Nu ska jag äta upp mina nudlar och sen kolla lite resor, puuuss

Kommentarer
Postat av: Anna

du med, vackra du.

hur mår du nu efter uppbrottet med pojkvännen? jag hoppas med hela mitt hjärta att du mår bättre, för jag vet hur förjävligt det känns zoch är, mer än vad jag vill komma ihåg hur det känns.

kommer ihåg att vi pratade om det sist. <3

2009-04-16 @ 23:52:28
URL: http://randomblonde.blogg.se/
Postat av: Frida

duktigt av dej=) jag försöker äte nyttigt, men misslyckas ständigt=p haft en bra helg då?

2009-04-19 @ 12:39:47
URL: http://fsunnerskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0