Superman

Heejsveejs.
Inte hunnit skrivit sen nu, men helgen var spårad! I fredags åt jag och jesper på kinan med hans föräldrar, sen såg vi en skräckis och så somnade vi om jag inte minns fel.
På lördagen så gick vi ut på en långpromenad och fikade lite, sen gick vi hem till jesper syster och hennes pojkvän och var där, sen fick jag springa hem och ficka mig på en och en halv timme haha sen sprang jag över till karla. Där var det hur kul som helst, helt sjukt bra kväll och alla spårade haha. Vi var 19 tjejer och sen kom david, emil, jose och chribbe men sen drog hälften av tjejerna,ink jag, till en fest i duvbo som logärds kompis hade. Där vi var i någon timme och där blev det mer dricka mer dans och mer folk haha, lyckat! Sen åkte en lagom full jag till västra skogen och mötte jesper och jonas som väntade på sitt tåg, sen gick vi hem till jesper och jag somnade på en gång hah.
På söndagen mådde jag som jag förtjänade, men bet ihop och jag och jesper gick till en pizzeria i pampas och såg aik matchen, petter kom också. Aik vann med ett noll wiie :) kanske blir en bra säsong trotts allt.
Sen gick vi hem och vilade lite, och sen kom petter över och vi såg gladiator filmen eftersom ingen av oss sett den haha. Den var brai alla fall och sen gick han och vi somnade bums.
Gick hem vid halv 10 idag för jesper skulle övningsköra och jag var tvungen att ta ut beyla, och nu sittter jag här.
Snart kommer min faster och hennes bebis hit och så ska vi fika lite, sen ikväll ska jag kanske träffa mallsan eller gå på bio! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0