Rollin'

Helgen har vart spårad. I fredags var jag med jesper och hans familj, det var mysigt och båda var så slut att det inte behövdes mycket mer för att nöja oss.
I går solade jag och sen kom frida hem till mig och så åt vi och fixade oss lite. Sen drog vi hem till Alex med massa folk. Det var ganska kul men vissa människor kan man aldrig lita på, vissa visar sig vara idioter rakt igenom. Sorligt.
Men hade trevligt ett bra tag i alla fall och nu är jag hos jesper och hjälper han med hans uppsats, han är hos sin farfar så han kommer snart så får jag se vad vi gör, antingen åker jag hem eller så stannar ja och degar framför tvn med honom :)
Här är en bild på mig och frida från igår:) länge sen jag kände mig så lätt som igår, inget kunde rubba mig

Kommentarer
Postat av: Anna

vad glad jag blir av att höra det. jag tror på dig.

jag mår fint. trött på skolan nu när det bara är någon månad kvar tills friheten. åker snart utomlands dock så samtidigt klagar jag inte. ^^



fantastiskt fin bild på dig och din vän. underbar!

<3

2009-04-19 @ 14:47:48
URL: http://randomblonde.blogg.se/
Postat av: rebecca

haha jag menar det. blondinbellas uttalanden är inte alltid som smartaste ;) skönt o höra att det inte bara var jag som inte höll med!

2009-04-21 @ 13:23:56
URL: http://rebeccaks.blogspot.com
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

söt bild:)

2009-04-28 @ 17:03:27
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0