Rewind

Tjabbaaa, vaknade 6 idag haha av nån anledning.. Men var super pigg och solen lös så åt lite frukost och tog min medicin blä sen gick jag ut och hoppade lite hopprep och försökte shejpa upp mig.. Sen blev det en lång promenad med beyla som vanligt och sen har jag tagit ett långt bad ochinte gjort så mycket mer, men tiden bara rullar på.
Har allmänt vart en dålig dag, men kunde vart värre om vädret inte vart så fint. Ska tydligen flytta. Ensam. Kul?

Snart ska jag möta jesper som gymmar och då ska vi äta, sen kanske jag stannar eller så ska jag på en fest på ekerö som elin har :) sist jag träffade henne var på min födelsedag, dåligt av oss att inte ses oftare när hon är en så grymt härlig person! Imorgon ska jag träffa dadda på dagen och sen på kvällen ska jag iväg på tjejmiddag hos karla :) 
Nu har ju alla andra lov så ganska skönt att det händer saker oftare nu. Har inget speciellt planerat under lovet, karla fyller år så ska nog förbi henne och överraska henne (utöver middagen) och så ska jag träffa alex. Sen får vi se vad som händer! puuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0