Je t'aime

Jag är sjuk. Eller har vart det ett tag men nu har febern tagit över mig. Sjuk och ensam.
Ni vet, det är ju valborg imorgon. Och min pojkvän valde att gå ut istället för att vara med mig, så sent som igår bestämmde han sig. Så nu står jag har planlös, givetvis finns det alltid något galej man kan gå på. Men när man är sjuk? Nja. Sen ska de flesta jag känner iväg på middag, och inte kan man väl bjuda in sig själv på en främmande persons middag? Snyltande? Nej, så som det ser ut nu är jag ensam på valborg. Sjuk och ensam.
Känner mig lite deppig haha. Fast vad gör det? Kan väl vara mysigt att vara själv - Ben&jerrys, tända ljus, kanske blanda lite drinkar. How said aint that? Haha nej nu blir det vänner och en ny kopp te!

Kommentarer
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

krya på dig<3

2009-04-30 @ 15:37:30
URL: http://www.halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0