Cluster



Bjuder på en grym låt denna fina daaag! Vaknade brevid min bebis imorse och så myste vi lite extra länge så hoppas han inte kom försent, skyndade mig hem i alla fall och tog hand om beyla. Sen har jag diskat för vår diskmaskin är trasig, och har även hunnit städat och fixat med musik. Om nån timme ska jag på Soc möte angående taxi incidenten, och sen ska jag träna lite om jag orkar. Kanske sover hos jesper, men vi får se. Råkade ta three tree oil på en finne jag hade, och detta är då mycket starkt så blev inte som jag tänkt mig. Så är bra om jag inte går runt med smink osv så kanske sover hemma och vårdar mig haha.
Imorgon är det fredag äntligen! Inga planer för kvällen eller dagen, men känner på mig att det kommer bli bra! På lördag ska jag på tjejmiddag hos kaarlis :) och på dagen ska jag och jesper ut på en vår promenad om vädret blir så bra som dom sagt! :) Men nu måste jag duscha, puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0