Changed my mind

Tjaao, igår blev segare än vad jag trodde. Efter att jag och moa vart hos tandläkaren med henne så gick vi upp till mamma som var i vår lägenhet i solna, där dom äntligen hade lagt golvet i badrummet! Vart skitsnyggt faktiskt. Sen var vi där i några timmar, och sen kom min lillebror och hans tjej och så åkte vi alla och åt på max.

Kom hem i tid till the mentalist och sen somnade jag! Skönt att få sova ut haha.

Vaknade vid 7 och tog ut beyla men tydligen hade hon redan vart ute så pallrade mig upp i onödan, men väl uppe fixade jag lite hemma och sen åt jag frukost. Vid 2 träffade jag alex och nu är jag hemma hos jesper och väntar på att han ska komma hem från skolan. Ska kanske träffa frida senare också :)

Ikväll ska jag sova här hos jesper i alla fall, kanske gå en promenad om han orkar :) sen blir det greys! Puuuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0