Barely alive

Har inte vart mycke vid datorn så har inte haft tillfälle att uppdatera.
Helgen var helt ok. Jobbade på fredagen och sen kom malin hit och så lagade vi mat innan vi åkte mot kristineberg där becca och hennes kompisar var och grillade! Var väldigt trevligt och vi mötta många nya människor, alltid kul. Sen kom Anton, niklas och pontus till oss och då började vi gå mot västra skogen med dom, men jag och malin vägrade gå genom byggområdet så vi skilldes åt. Då åkte jag och malin till spånga hem till erik, på vägen dit träffade vi några söta tjejer som vi var med ett tag :) Sen när vi kom till erik fick malin i sig lite för mycket av det goda och en helt absurd sak hände, till respekt mot malin tänker jag inte skriva det men ni hade endå inte trott på det haha.. Vid 5 kom vi hem till mig igen och var så trött att jag skulle kunnat gråta. Men vi somnade bums i alla fall!
På lördagen blev min mamma 41. Så gick upp tidigt och ut med hunden och hjälpte till här hemma med allt, sen lämnade jag av malin i solna och så mötte jag jesper och så skulle vi egentligen till solnahallen där hans familj hade loppis, men vi solade vid guldporten istället. Sen åkte jag hem och så fick vi gäster, trevligt trevligt.
Lördag kväll så gick jag ut på en promenad och sen skulle jag möta jesper och så var tanken att vi skulle se film men jag somnade 5 minuter efter att vi satte på den haha.. Men vad gör det egentligen? På söndagen gick vi ut och solade igen, och sen gick vi till loppisen en stund innan jag var tvungen att åka hem då vi skulle ha mer gäster hos oss:) var lika trevligt det! Sen åkte jag hem till jesper och så såg vi det vanliga innan vi gick och la oss.

Idag var jag hos läkaren. Skulle ta imunprover då jag troligen har en imunsjukdom men läkaren tyckte det var orellevant fast jag säkert haft lunginflammation 3 gånger det här året. Idioter är dom på närakuten så måste hitta en IMU mottagning. Irreterande att dom inte kan sköta sitt jobb. Jaja..

Har tränat och bara tagit det lugnt, skrivit lite och sånt idag. Ska kanske iväg och sova hos jesper sen men han tränar så jag får se, blir så sent då och det är ganska tråkigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0